I ptice na grani već znaju da su državne ceste na ulazu u Split najviše opterećene. Uz to, prosječno na križanjima u Stobreču i Solinu (podatak za 2019. godinu) ljeti dnevno prođe 8.000 vozila više od godišnjeg prosjeka. Hrvatske ceste su pokrenule brojne projekte još prije 3 godine koji bi trebali rasteretiti tu gužvu, ali nakon odrađene dokumentacije radovi nikako da krenu. Sada, krajem turističke očekujemo konačno paljenje teške mehanizacije na većini projekata:
- izgradnji nadvožnjaka na Širini (odabrana DIV grupa 16.3.2021. – 172,2 mil. kn – izgradnja 30 mjeseci ; nadzor Institut IGH 5,7 mil. kn odabran 17.3.2021.)
- izgradnji zaobilaznice Mravince-TTTS (1, 2 i 3 faza – rotor Mravince sa spojnim cestama) (Strabag 9.6.2021. – 67,9 mil. kn – 24 mjeseca ; ponude za nadzor od 2.2.2021. još nisu rangirane)
- izgradnji rampe Solin-Mertojak (Colas Varaždin 8.4.2021. – 30,2 mil. kn – 12 mjeseci ; nadzor Geoprojekt 841.606 kn odabran 1.7.2021.)
- izgradnja rampe rotor Bilice-Japirko (Lavčević 8.4.2021. – 12,5 mil. kn – 9 mjeseci ; nadzor Institut IHG 458.481 kn odabran 26.4.2021.)
- rekonstrukciji križanja u Stobreču (Strabag 21.9.2020. – 8,1 mil. kn – 8 mjeseci ; nadzor Terestrika 343.187 kn odabran 16.4.2021.)
- Izgradnja spojne ceste Vučevica – tunel Kozjak (ponude otvorene 19.7.2021. još nisu rangirane – financijski najniža ponuda Euro-asfalt Sarajevo 32,8 mil.kn)
Koliko je to prometno opterećenje na Split govori i činjenica da su Stobreč, Solin i Dračevac godišnje opterećeniji od autocesta (podatak za 2019. godinu), a samo ljeti su tek neznatno prometniji (ionako je dio tog prometa upravo za Split):
- Stobreč (godišnji dnevni prosjek 53998 – ljetni dnevni prosjek 62012)
- Solin (46363-58446)
- Dračevac (41905-49301)
- Lučko (38845 – 64141),
- Zdenčina (38167-64719)
- Jastrebarsko (35576-63019)
Podijeli ovu vijest!

DRUGA STRANA POLITIKE Branimir Urlić: “Gradonačelnikova obećanja ostvarena su u malom postotku, bez obzira na to što govore njegovi ‘semafori'”
U seriji intervjua pod nazivom "Druga strana politike" razgovarat ćemo s akterima koji kroje političku sliku Splita i Splitsko-dalmatinske županije. Saznat ćemo kako su se našli u politici, tko su im uzori i oponenti, kojim se idejama vode kroz svoje društveno...

Izgradnja RCČO Lećevica je milenijski neuspjeh HDZ-ove vladavine u Županiji!
Ove godine slavimo 20 godina od osnivanja RCČO u Lećevici, a da pri tom županijska vlast HDZa nije uspjela dovršiti ni prvu fazu izgradnje, i još uvijek ne može definirati realne rokove početka rada istog. Na pitanje vijećnice Direkta Kristine Vidan još su u rujnu...

Ujedinjeni za bolji Split: Koalicija SDP-a, Možemo! i Direkta donosi novu viziju i odgovorno upravljanje
Direkt je od danas dio koalicije koja će upravljati Splitom osluškujući potrebe svojih građana, odgovorno, razumno i s pogledom u budućnost dalje od sljedećih izbora. Pridružili smo se koaliciji stranaka SDP i Možemo! s čime je splitska politička scena uoči lokalnih...

Zašto svi učenici i studenti nemaju besplatne pokazne karte?
Već duži niz godina Grad Split sufinancira pokazne karte učenicima sportašima s 50% iznosa, što znači kako učenici koji se bave sportom upola jeftinije mogu doći do pokazne karte za razliku od učenika koji nisu sportaši. Nažalost svi učenici koji se bave nekim drugim...

Novo vodstvo stranke Direkt
Na nedavno održanoj skupštini stranke Direkt izabrano je novo vodstvo stranke za idući četverogodišnji mandat. Novi predsjednik stranke je Branimir Urlić, agronom i znanstvenik, bivši gradski vijećnik te će mu u vođenju stranke pomagati potpredsjednik Jakov Prkić,...